- Imię i nazwisko oraz numer PESEL osoby/osób, która/-e zamierza/-ją założyć lub przystąpić do spółdzielni socjalnej;
- Krótki opis przedmiotu działalności planowanej spółdzielni socjalnej (dot. założenia) albo nazwę, adres, nr KRS i opis przedmiotu działalności prowadzonej przez spółdzielnię socjalną (dot. przystąpienia);
- Charakterystyka osoby/osób, która/-e zamierza/-ją założyć lub przystąpić do spółdzielni socjalnej zawierająca informacje o wykształceniu, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach zawodowych związanych z przedmiotem działalności spółdzielni socjalnej;
- Planowane przeznaczenie środków;
- Planowany sposób zabezpieczenia zwrotu środków – zabezpieczenie składa każdy założyciel/przystępujący odrębnie – zabezpieczenie mogą stanowić formy wskazane;
w obowiązujących przepisach w tym w szczególności poręczenie cywilne lub gwarancja bankowa lub blokada środków zgromadzonych na rachunku bankowym lub akt notarialny o poddaniu się egzekucji (stosowany w przypadku udokumentowania własności gruntów lub nieruchomości).
- w formie papierowej w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Śremie przy ul. Gostyńskiej 49, pok.nr 15 lub,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem strony https://www.praca.gov.pl lub platformy usług administracji publicznej e-puap lub,
- mailem na adres sekretariat@srem.praca.gov.pl.
W przypadku zainteresowania wymienionym wsparciem, ogłoszenie naboru wniosków nastąpi w przyszłym roku. Wobec powyższego wyjaśniamy, że złożenie wstępnej informacji o planowanym założeniu lub przystąpieniu do spółdzielni socjalnej nie jest równoznaczne z wnioskowaniem o środki finansowe, a jest deklaracją złożenia w 2023 roku właściwego wniosku o dofinansowanie.