Ankiety można składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Śremie w terminie do 24.01.2022 roku w następujący sposób:
- elektronicznie (podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) za pomocą platformy praca.gov.pl lub ePUAP bądź na adres e-mail: sekretariat@pup.srem.pl
- w wersji papierowej - przesyłając tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gostyńska 49, 63-100 Śrem lub składając w siedzibie Urzędu w godzinach od 8.00 do 15.00 w pok. nr 15 (II piętro).
Uwaga! Powyższa ankieta ma charakter badawczy i nie stanowi zobowiązania dla żadnej ze stron. Ankieta ma na celu tylko dokonanie rozeznania potrzeb pracodawców.
Jednocześnie informujemy, że nabór wniosków odbędzie się w dwóch etapach. Pierwszy dotyczyć będzie złożenia wniosków w ramach limitu podstawowego, zgodnie z priorytetami Ministra Rodziny i Polityki Społecznej. Dopiero po wyczerpaniu środków limitu podstawowego, po otrzymaniu przez Powiatowy Urząd Pracy w Śremie środków rezerwy KFS, ogłoszony zostanie odrębnym komunikatem nabór ww. wniosków, zgodnie z priorytetami Rady Rynku Pracy