Informujemy, że Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej przygotowało dla osób szukających pracy aplikację mobilną ePraca.
W aplikacji znajdują się informacje o ofertach pracy oraz wydarzeniach publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy.
Najważniejsze zalety aplikacji mobilnej:
- wygodny, prosty i przyjazny interfejs użytkownika dzięki pełnej integracji z systemem operacyjnym,
- szybkie filtrowanie ofert:
- wg zawodu (wpisując tylko nazwę zawodu),
- wg lokalizacji (wpisując nazwę lokalizacji lub kod pocztowy)
- wskazywanie geolokalizacji, czyli wskazanie bieżącej lokalizacji na mapie;
- wyskakujące powiadomienia (ang. Push) – informacje o nowych ofertach, szkoleniach, targach, etc.;
- miejsca, lokalizator GPS – wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu;
- połączenia telefoniczne – natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email;
- kalendarz – zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.);
- kontakty – zapisywanie danych kontaktowych;
- mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania;
- połączenia – bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego;
- konta – proste przywołanie adresu email i wysyłanie poczty elektronicznej;
- subskrypcje – zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń;
- publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników portalach społecznościowych.
Jak zainstalować aplikację ePraca?
Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play na urządzenia mobilne z systemem Android, ponieważ została udostępniona dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (w kolejnym etapie iOS).