Ankiety można składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Śremie w terminie do 27.01.2021 roku w następujący sposób:
- elektronicznie (podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) za pomocą platformy praca.gov.pl lub ePUAP bądź na adres e-mail: sekretariat@pup.srem.pl
- w wersji papierowej - przesyłając tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gostyńska 49, 63-100 Śrem lub składając w siedzibie Urzędu w godzinach od 8.00 do 15.00, do skrzynki podawczej znajdującej się na parterze Urzędu przy wejściu przeznaczonym dla osób niepełnosprawnych (od tyłu budynku).
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 28 37 059 w. 28 lub 27.
Uwaga! Powyższa ankieta ma charakter badawczy i nie stanowi zobowiązania dla żadnej ze stron. Ankieta ma na celu tylko dokonanie rozeznania potrzeb pracodawców.
Informacja o naborze wniosków o dofinansowanie z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego zostanie ogłoszona odrębnym komunikatem w przypadku pozyskania środków na ten cel. Środki rezerwy można pozyskiwać dopiero po zaangażowaniu środków KFS przyznanych jako limit podstawowy.