Zadania zawodowe:
|
prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych;przygotowywanie oferty handlowej oraz prezentowanie jej klientom;pozyskiwanie i obsługiwanie nowych klientów punktu sprzedaży artykułów przemysłowych;doradzanie klientom, w tym także na życzenie nabywcy udzielanie dodatkowych informacji w zakresie doboru rozwiązań technicznych;osiąganie postawionych celów sprzedażowych;realizowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych z wykorzystaniem kasy fiskalnej oraz wystawianie paragonów i faktur;przyjmowanie należności i prowadzenie rozliczeń finansowych oraz zabezpieczanie utargu przed kradzieżą;wykonywanie czynności pomocniczych przy pakowaniu, wydawaniu oraz odbiorze towaru z punktu sprzedaży artykułów przemysłowych;przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji nabytych artykułów przemysłowych;składanie zamówień na dostawę towarów, w tym także prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z dostawcami towaru do punktów sprzedaży artykułów przemysłowych;prowadzenie dokumentacji handlowej artykułów przemysłowych;zabezpieczanie eksponowanych artykułów przemysłowych przed uszkodzeniami i zniszczeniem;obsługa urządzeń technicznych dostępnych na stanowisku pracy, takich jak skaner, kasa fiskalna, terminal kart płatniczych itp.dbanie o estetykę punktu sprzedaży artykułów przemysłowych, w tym także utrzymywanie porządku w strefie pracy;przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy praz warunków sanitarnych sprzedaży artykułów przemysłowych.
|